Pages

vrijdag 14 februari 2014

Too Faced Shadow Insurance

Een tijdje geleden probeerde ik de Prime and Fine Eyeshadow Base van Catrice uit, maar werd teleurgesteld door de stroefheid van het product. Ik kreeg het voor geen meter uitgesmeerd en resulteerde in vlekken op mijn oogleden op de plaatsen waar het product zich ophoopte. Jammer genoeg werd dit budget-productje snel aan de kant geschoven en ging ik op zoek naar een alternatief. Ik denk dat ik wel 100den beautybloggers over de Too Faced Shadow Insurance de lofzang heb horen afsteken. In België enkel online verkrijgbaar, maar ik tikte op Ebay mijn (iets goedkopere) versie op de kop! Lees verder voor mijn review!




Een mooie liefblauwe verpakking. 11g lijkt misschien niet veel, maar je hebt er ook maar echt weinig van nodig! Het is een handige tube waarbij je het product gemakkelijk kan doseren. Een tube vind ik trouwens altijd handig bij dit soort producten, maakt het gemakkelijker om er zoveel mogelijk van op te gebruiken!


Zoals je op de swatch hierboven kan zien, smeert hij doorzichtig uit en op mijn ogen zie ik 'm amper zitten. Dat is zeker zo handig omdat je zo éénder welke oogschaduw erover kan gebruiken. 

Ik onderworp dit goedje aan de ultieme test: oogschaduw die zonder oogschaduwbasis begint rond te dwalen op mijn ooglid. Na een dag zat er gewoon een strakke lijn donkere oogschaduw in mijn crease en die had ik er vast en zeker zelf niet gezet.

Beoordeling: Gedaan met oogschaduw die weigert op zijn plaats te blijven zitten! Dit goedje zorgt ervoor dat het poeder de hele dag lang op de dezelfde plek zit en er is amper sprake van kleurvervaging tot 8u lang. Heel erg fijn product dat vanaf nu een vaste plaats krijgt in mijn dagelijkse make up! Ik ben wel nog steeds erg benieuwd naar de paint pots van M.A.C omdat ik er al zoveel goeds over heb gehoord. 


Wat is jouw favoriete oogschaduwbasis?

2 opmerkingen:

  1. Ik gebruik een oogschaduwbasis van Zoeva. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik de budgetvariant van Essence :) Maar deze zou ik ook heel graag hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS