Pages

dinsdag 18 februari 2014

Shoplog: Kruidvat & Bol.com

De nieuwe collecties van Catrice en Essence werden afgelopen week bij Kruidvat in de schappen gelegd en dat kon ik natuurlijk niet missen. Bij bol.com (zo'n fijne bestelsite, alleen jammer dat het beautygedeelte er nog relatief beperkt is) bestelde ik ook nog De Blog Bijbel van Carlijn Bekker. Kijk mee wat ik daarnaast nog in mijn winkelmandje gooide!





Twee producten van Essence: het 'All About Nude' eyeshadow palette van de nieuwe collectie en een lippenstift in de kleur Barely There. De lipstick is niet uit de nieuwe collectie, maar zag er zo mooi geswatched uit waardoor ik deze onmogelijk kon laten liggen!



In de preview van de SS '14 collectie (kijk hier voor het artikel), vielen de Crushed Crystals van Catrice meteen op. De laatste tijd draag ik veel liquid sand-nagellakjes en deze mooie 'Oyster & Champagne' kon daarom ook zeker niet ontbreken! Ook de Defining Blush in de kleur 'Sunrise Avenue' mocht mee om de linies van mijn make-up collectie te versterken.


En ja hoor! Deze keer was hij niet uitverkocht en heb ik 'm snel in mijn winkelmandje gekegeld (je weet maar nooit of er een hele hoop hongerige beauty bloggers op hetzelfde moment in die winkel ronddraaien). Ik ben echt weg van de nieuwe verpakking van de producten van Garnier: simpel, stevig, handig én mooi. Ook de Hydra Adapt van Garnier vergezelde mij naar huis aangezien ik dringend toe was aan een nieuwe dagcrème en omdat de woorden 'crème sorbet' mij wel heel erg nieuwsgierig maakten naar de textuur.


Weer een tijdje geleden dat ik de all-rounder Nivea crème nog eens in huis had. Het was dus hoog tijd om deze nog eens aan te schaffen, inclusief schattige hartjes. Daarnaast won mijn liefde voor de matte lipsticks van Kate Rimmel het nogmaals: kleurtje 105 werd toegevoegd aan de verzameling! Ik bestelde deze via bol.com omdat ik de matte lippenstiften van Rimmel niet meer in de rekken in mijn Kruidvat kon vinden. Weet iemand of deze niet meer te verkrijgen (zullen) zijn? Anders moet ik ogenblikkelijk een voorraad beginnen inslaan om nooit van mijn leven nog zonder deze fijne dingen te vallen!


Op de Nederlandse beautyblogs ontdekte ik dit pareltje: De Blog Bijbel! Het is boek is een handleiding voor elke beginnende blogger die geïnteresseerd is in beauty, mode of lifestyle en bevat enkele handige tips van Nederlands bekendste bloggers. Vanaf nu komt de blogpost "Uitgelezen' telkens op het einde van de maand online en daar zal ik dit boek ook reviewen. Keep posted!


- Essence All About Nude : 3,59 €
- Essence Barely There : 2,39 €
- Catrice Crushed Crystals 'Oyster & Champagne' : 3,39 €
- Catrice Defining Blush in 'Sunrise Avenue' : 3,59 €
- Garnier Micellair Reinigingswater: 5,99 €
- Garnier Hydra Adapt Crème Sorbet : 5,99 €
- Nivea crème: 5,49 €
- Rimmel Lasting Finish Lipstick by Kate Moss, Matte in 105 : 10,99 €
- 'De Blog Bijbel' door Carlijn Bekker: 10 €


Van welke producten willen jullie graag reviews zien?

2 opmerkingen:

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS