Pages

donderdag 20 februari 2014

NOTD: Catrice Crushed Crystals in 'Oyster & Champagne'

Toen ik de productfoto's van de nieuwe collectie van Catrice zag, was ik meteen verkocht voor de Crushed Crystals. Omdat ik op het werk moeilijk met felgekleurde nagels kan rondlopen en ik ook zelf meer op de subtielere kleurtjes val, werd ik natuurlijk aangetrokken door de mooie kleur 'Oyster & Champagne'!

De Crushed Crystals - lijn bevat allemaal nagellakjes met een liquid sand textuur. Deze soort draag ik de laatste tijd erg veel, omdat ik het zo'n leuk gevoel vind om met mijn vingertoppen erover te gaan en de korrelige textuur te voelen. Zo heb ik een tijdje geleden ook Rimmel Space Dust in de kleur 'Aurora' gekocht en het flesje is al bijna voor de helft leeg!

Deze kleur, Oyster & Champagne, ziet er in het flesje uit als een doorzichtige glitter nagellak met kleine gouden en grote roze glitters. Ik was erg benieuwd naar hoe deze eruit zou zien op mijn nagels!

Het flesje zelf vind ik ook erg mooi vormgegeven met de grote letter C. Voorts is het ontwerp simpel, maar dat vind ik net tof! Deze staat erg mooi in mijn stash.



Ik gebruik de lakjes van Catrice graag omdat ze brede borsteltjes hebben die fijn in gebruik zijn. Ik ben normaal gezien erg onhandig en de huid rond mijn nagels hangt meestal vol, maar met deze borsteltjes valt dat dus erg mee. Daarnaast ben ik ook altijd wel tevreden geweest over de kwaliteit en de ondoorzichtigheid van de lak. Ik hou niet zo van dat doorzichtige.



Beoordeling:
En WAUW, wat ziet deze er mooi uit! Op deze foto heb ik twee laagjes op (zonder al te veel gesmodderd, jeej!) en het is echt de perfecte combinatie: vooral veel gouden glitters met hier een daar een subtiele grote roze glitter. Het is ook geen in-your-face gouden kleur, eerder licht. Je ziet wel de tip van je nagels er nog een beetje doorkomen, maar het valt niet echt op en het stoorde mij niet echt.
De kleur blijft trouwens ook erg goed zitten, ik had na 3 dagen nog steeds geen last van tipwear!


2 opmerkingen:

  1. Wat een bijzondere kleur! Echt totaal iets anders dan een normaal lakje. Ik vind het leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS