Pages

maandag 9 juni 2014

Tag: 25 random questions!

Let's get personal! Tijd voor de tag '25 random questions' om wat meer over de vrouw achter de blog te weten te komen. Als je de tag zelf ook graag op je blog plaatst: zeker doen! Vermeld dan ook even de link naar je blog zodat iedereen een kijkje kan nemen :).




1. Heb je huisdieren?
Ik ben helemaal gek van katten, maar de laatste is jammer genoeg weggelopen.. Gelukkig kreeg een kennis van me net een nestje kittens en heb ik er eentje kunnen "reserveren". Binnen een aantal weken kan ik dus weer de crazy cat lady uithangen!

2. Noem drie dingen die het dichtst bij je zijn.
Mijn Tamagotchi, het dopje van een fles bruiswater en een reisgids naar een exotische bestemming! Over dat laatste snel meer!

3. Hoe is het weer nu?
Ongelooflijk zonnig (hot hot hot!) met hier en daar een plukje wolken.


4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Ik heb sinds 2008 mijn rijbewijs B en rij heel erg graag met de auto! In 2011 heb ik een klein auto-ongeval gehad waarbij de MUG vanachter op mij inreed. Gelukkig geen al te grote schade, maar het was wel even verschieten!

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?
Pas rond 10u, lekker uitslapen na enkele dagen werken!

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteren, zo meteen spring ik er weer onder want met dit warme weer plakt alles meteen!

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
The Science of Sleep, een leuke, alternatieve film. Aanrader!

8. Wat staat er in je laatste smsje?
"?"

9. Wat is je ringtone?
De standaard ringtone van HTC.

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
JA! Ik hou van reizen! Op mijn done-lijstje staat : Noorwegen, Zweden, Nederland, Ierland, Engeland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Kreta (Griekenland), Italië, Spanje en Egypte.

11. Hou je van sushi?
Heel erg! Het is trouwens al veel te lang geleden dat ik het nog gegeten heb. Hoog tijd om dat eens te veranderen!

12. Waar doe je boodschappen?
Bij heel wat verschillende supermarkten, maar Delhaize vind ik het leukste omwille van het grote assortiment.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee, gelukkig nog nooit nodig gehad!

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb één zus die 2 jaar ouder is.

15. Heb je een computer of een laptop?
Ik heb een Macbook Pro omdat ik deze het handigst vind om te gebruiken op de universiteit.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
25 jaar, maar dat mag nog wel even duren :)

17. Draag je een bril of lenzen?
Nee, niet nodig!

18. Verf je je haar?
Ik verfde sinds 2007 mijn haar met permanente kleuring. Sinds kort gebruik ik kleurspoeling om zo stilletjes aan terug te gaan naar mijn natuurlijke kleur. Lees er hier meer over.

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Waarschijnlijk nog wat boeken lezen en verfrissing zoeken met dit warme weer!

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Gisteren, toen ik perongeluk twee glazen op een tafel liet vallen in een zaak waar ik even hielp met serveren. Ik had amper geslapen en was emotioneel al wat 'on edge'. En toen dat gebeurde, kon ik het even niet tegenhouden.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Rucola en parmezaan!

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Ik ben lactose-intolerant, dus dan ga ik hier toch voor de hamburger :)

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Ja dat is wel al een aantal keren gebeurd: om te studeren, werken, feesten.. 

24. Wat is de kleur van je ogen?
Lichtbruin

25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?
Ik heb ze nog nooit naast elkaar gedronken, maar ik denk van wel!

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen en je zo beter te leren kennen. Ik word ook 25, bleh :) x

    BeantwoordenVerwijderen

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS