Pages

woensdag 4 juni 2014

Snapchats #1


Another first voor deze blog: enkele foto's van mijn telefoon van mijn day-to-day leventje!
Dit soort post ga je waarschijnlijk ook regelmatiger voorbij zien komen!  Ik vergeet soms nog wel om mijn smartphone boven te halen wanneer er iets leuks gebeurt, maar ik doe mijn best om er nu wel steeds aan te denken!





Ik deed mee met de 'alpronista-actie' van Alpro Soya omdat ik lactose-intolerant ben en hun producten een zeer waardige vervanger van zuivel vind. Enkele dagen geleden kreeg ik dan plots een gigantisch voedselpakket aan de deur met allerlei Alpro Soya-producten voor een etentje voor 4 personen. Ik besloten te koken voor mijn familie en maakt met de bijhorende receptjes dit lekkere hapje: toastjes met zalm, yoghurt, lompviseitjes en verse dille.


Aan het begin van deze zomer ga ik als hoofdmonitrice samen met 9 andere monitoren op vakantie naar De Panne met Kazou. Midden mei ging ik al eens een kijkje nemen bij het jeugdcentrum waar we zullen verblijven. Het ligt echt recht in de duinen en vlakbij het strand. Hopelijk zal het dan wel wat beter weer zijn, maar toch was het heerlijk uitwaaien!



Toen ik klein was, had ik een rode Tamagotchi, maar op een dag was hij weg en ik heb nooit geweten wat er mee gebeurd is. Toen ik zag dat ze nu weer te verkrijgen waren bij de Bart Smit, kon ik mezelf niet bedwingen en moest deze gewoon meenemen! Ondertussen is mijn eerste "wezentje" al getrouwd (ja dat kan blijkbaar tegenwoordig!) en ben ik hun kleintje aan het opvoeden!


Ik ben een echte foodlover en hou er van om lekker te gaan uit eten. Een restaurant dat al sinds de opening hoog op mijn lijstje staat is 'The Jane', het nieuwe concept van Sergio Herman en Nick Bril. Ik maakte samen met een vriendin en mijn vriend een reservatie voor de Upper Room Bar, waar je lekkere kleine "sexy gerechjes" aan een bar kan eten terwijl het recht voor je neus wordt klaargemaakt. Dit was het uitzicht dat we hadden vanuit de bar, echt een prachtige zaak met ongelooflijk lekker eten, gecombineerd met heerlijke dranken! Aanrader!


Al 6 jaar studeer ik in Leuven en ik heb de stad de afgelopen jaren meer en meer zien groeien van een studentenstadje naar een hippe "place to be". Toen ik over de Bondgenotenlaan liep en plots zag dat er midden juni een M.A.C.-store zou openen, werd ik natuurlijk instant happy!


Als jobstudent werk ik regelmatig als hulpkok op allerlei plaatsen en events. Ditmaal stond ik achter de BBQ bij mensen thuis! Zo zag mijn werkplek van de dag er dus uit, erg leuk!


Een erg eenvoudige lunch die ik ook wel kan smaken: ovengebakken broodjes met ambachtelijke chocopasta van Bittersweet (chocolatier aan de Grote Markt in Leuven) en verse aardbeien!


We hebben al zo lang als ik mij kan herinneren elke zomer aardbeien in onze moestuin staan. Dit jaar zijn ze extra groot en deze in de vorm van een hartje vond ik tussen de hoop!


Ik had dit palette van theBalm al langer op het oog en nu was het eindelijk ook te krijgen bij Lookiss (by di) in Leuven. Deze vloog dus meteen mijn winkelmandje in en ga ik nu uitgebreid testen!



Wat hebben jullie nog voor bijzonders meegemaakt?


2 opmerkingen:

  1. Ik was ook keiblij toen ik die MAC zag! Vraag me alleen wel af wanneer hij opengaat :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaal gezien zou hij ondertussen al open moeten zijn, maar er was een probleem met de levering van de kasten. Nu zou hij midden juni moeten open gaan!

      Verwijderen

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS