Pages

woensdag 29 juli 2015

No make-up buy &... no book buy!

Na mij volledig te hebben laten gaan op reis in Amerika op vlak van make-up (hoewel ik van mezelf vind dat ik me nog heb ingehouden), was het dringend tijd om mezelf even een no buy op te leggen. Waarom? Wel, ik ben nu bijna een jaar aan het werk en als je thuis woont is het héél gemakkelijk om even die kredietkaart te pakken en een online bestelling te plaatsen. You only live once! (oké, hiervoor mogen jullie gerust wegklikken, I don't blame ya!)

Maar als je dan na zo'n jaar gaat kijken wat je nu al aan de kant hebt kunnen zetten, dan zie ik de hooibalen voorbij rollen op mijn rekening, net als in de westernfilms. Dringend tijd dus om even mezelf wat beperkingen op te leggen! Ik heb er niet echt een tijdslimiet op gezet, omdat ik momenteel stiekem wel een beetje ervan geniet om mijn huidige stash ten volle te kunnen gebruiken en te experimenteren. Because who needs all that make up, right? 
Just kidding, I do.


Daarnaast hou ik ook van boeken lezen, al kom ik er de laatste tijd minder aan toe (mental note: maak daar eens werk van). Ondertussen heb ik een erg mooie verzameling boeken opgebouwd, maar zo'n 30 stuks staan momenteel nog op de plank to read en als ik de shopping madness verder zet, blijf ik een oneindige hoop opbouwen die ik toch nooit allemaal gelezen krijg. Hier ben ik ook al even mee bezig en hou ik ook best goed vol. Het doel is hier dan momenteel ook om alle to reads om te zetten in reads. 

Hoeveel tijd me dat gaat kosten? No idea, aangezien ik mezelf de extra uitdaging heb gegeven om dit jaar ook nog eens mijn masterproef te schrijven. Dat is momenteel dus ook nog wetenschappelijke artikels en handboeken lezen. Wees gerust, hier zullen geen reviews over online komen. Unless you really really REALLY want it.

Wat heeft dit voor gevolgen voor de blog? Wel, momenteel denk ik aan meer persoonlijke of algemenere artikels die te maken hebben met mijn werk, hobby's, algemene interesses of mijn zoektocht in de beautywereld naar meer informatie. We gaan dus meer de lifestyle-kant uit. Eigenlijk zoals dat momenteel al een beetje het geval was, meheh. Dit is dus niet "your typical blog" zoals iedereen dat tegenwoordig definieert: elke dag een afgemeten artikel met spek en span foto's, filmpjes, en alles maar doen om meer volgers, gratis spullen en bekendheid te verkrijgen. In mijn ogen is een blog nog steeds wat je zelf leuk vindt en bepaal je de invulling dus ook helemaal zelf. Komt dat even goed voor mij uit zeg!

Adios, amigos! (Dat is Spaans voor "Dag vrienden!", just so you know)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS