Pages

maandag 20 juli 2015

I'm back!

 
Ik ben er een tijdje (oké een paar maanden) uit geweest wegens werk, vrijwilligerswerk, vakantie en nog eens werk, maar ik ben weer klaar om stilletjes aan opnieuw aan het bloggen te slagen nu er opnieuw wat regelmaat in mijn leven begint te komen.
 
 
 
Een paar dingen die ik alvast met jullie wil delen:

- Ik raakte mijn Viva Glam I van M.A.C kwijt (of werd liefdevol bestolen door een vriendin) en kocht deze snel weer opnieuw, samen met het Brick lippotlood. Stil lovin' it and wearing it proud! Ik moet zeggen dat je wel opvalt met dit muisgrijze weer.
 
- Ik ging op reis naar Amerika! Ik deed namelijk met een goede vriend van mijn psychologie-opleiding roadtrip door Florida en spendeerde daarna nog enkele dagen in New York. I know, right? Ik laadde een buttload aan make-up in mijn valies, tot op het randje van de toegelaten limiet en maakte er een haul-video over, maar ik heb de grootste moeite om deze online te krijgen vanwege het grote bestand. Tips iemand?
 
- Oogschaduw heeft zich eindelijk een weg gebaand naar mijn dagdagelijkse routine, met grote dank aan het Naked 2-palette van Urban Decay.
 
- Afgelopen weekend gingen we een katje in het asiel halen in Tienen. Het is een schatje van ongeveer één jaar oud geworden die zich al snel thuis voelde bij ons, maar helaas is de zwarte rakker nog steeds naamloos. Namen als Raaf, Dobby, Barry en Joske passeerden allemaal de revue, maar geen enkele is blijven plakken. Ook hier weer: tips, iemand?
 
 
 
So, keep posted, en binnenkort is hier weer wat lekker lees- (en kijk-)voer te vinden!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS