Pages

zondag 28 december 2014

Sale, sale, SALE!

Met de eindejaarsperiode denk je natuurlijk aan gezellige kerstfeesten, lekker eten, oudejaar vieren.. maar ook aan koopjes! Veel winkels (zowel "real-life" als online) maken schoon schip en bieden tal van kortingen aan waardoor er voor beautylovers heel wat goedkoper moois onder de zon te vinden is. 

Een online beautyshop die ik zelf al lang eens wou uitproberen is FeelUnique. Deze site is een thuis voor meer dan 18 500 producten, waaronder heel wat pareltjes die in België niet in de winkels te vinden zijn. Lap daar nog eens gratis verzending bij vanaf 15 EUR en je hebt one happy Evelien!








Ik ging voor de volgende producten die al een tijdje op mijn verlanglijstje stonden:

theBalm Mary-Lou Manizer: een mooie highlighter waar ik alleen maar lovende reviews over hoor of lees. theBalm is tegenwoordig ook wel gemakkelijker te verkrijgen in België, maar voor 18,43 EUR kon ik deze nu niet laten liggen.

Bourjois Délice de Poudre Bronzing Powder: we hebben hier een gelijkaardige versie van, maar wou graag deze voor 10,23 EUR nadat ik al menig Britse blogger hierover zag zwemelen.

Rimmel Lasting Finish Soft Colour Blush in Santa Rose: een mooie subtiele blush die hopelijk mooi gaat staan in een look met een felle kleur lippenstift (zoals bijv. mijn teerbeminde rode lippenstiften!)

Real Techniques Miracle Complexion Sponge: ik heb al een aantal van de kwasten van Real Techniques. Toen deze 'Miracle Complexion Sponge' verscheen, heb ik nog even gewacht. Maar nu ik de Rimmel Wake Me Up Foundation heb ontdekt, was ik nog op zoek naar iets mooier resultaat dan mijn go-to Expert Face-kwast van Real Techniques. Hopelijk levert deze resultaat!



Heb jij al eens wat besteld van FeelUnique en wat ga jij nog kopen tijdens de 'winter sale'?


1 opmerking:

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS