Pages

vrijdag 31 januari 2014

On the job

Zoals ik in een eerdere post al vermeldde, loop ik momenteel voltijds stage gedurende 7 maanden voor mijn opleiding 'Master in de Arbeids- en Organisatiepsychologie'. Omdat ik in een professionele wereld zit, moet ik er natuurlijk steeds verzorgd voor komen en daarom neem ik 's ochtends ook de tijd om mijn make up aan te brengen. Maar op het werk zelf? Daar heb ik maar een paar "essentials" nodig om de dag door te komen!

Allereerst misschien nog een beetje extra uitleg: ik loop stage in een klein bedrijf dat sterk aan het groeien is, maar momenteel telt het maar een paar werknemers die allemaal in dezelfde ruimte werken. Ik vind het daarom nogal gênant om met een make up-tasje rond te lopen, maar omdat ik meestal de hele dag achter mijn bureau zit, heb ik ook echt niet veel nodig doorheen de dag.







Wat zie je?


- Een tas. Ik drink doorheen de dag uitsluitend Lipton thee. Mijn lievelings is groene thee met muntinfusie en earl grey. Koffie drink ik op mijn werk enkel wanneer het echt nodig is, maar thuis kan ik er dan weer verschillende tassen van drinken. Ik probeer het de laatste tijd wel meer te vermijden en mijn huid knapt er ook echt van op!

- Water. In de namiddag schakel ik meestal van thee over op water. Ik probeer altijd zo'n 1l fles op te krijgen voor ik naar huis ga, dan weet ik zeker dat ik genoeg gedronken heb.


- Labello Vitamin Shake. Ik kan jammer genoeg het huis niet uit zonder enige vorm van lippenbalsem. Mijn lippen worden ongelooflijk snel droog en met velletjes op het werk (of eender waar) verschijnen is een dikke no-go! Ik heb Labello altijd de fijnste lippenbalsems gevonden en ze doen steeds wonderen. De laatste tijd gebruik ik deze Vitamin Shake regelmatig, zelfs op skivakantie!


- Eucerin Handbalsem. De laatste paar dagen heb ik last van verschrikkelijk droge handen. Daarom smeer ik ze af en toe in. Op die manier voelt het weer even minder onaangenaam! Ik kreeg deze bij een Deauty-box en neem 'm vooral mee omwille van het formaat. Voorts heb ik er niet veel over te melden, geen speciaal product voor mij.


- Kate Moss for Rimmel London - Lasting Finish Matte Lipstick in de kleur 112. Ik ben echt helemaal weg van de matte lippenstiften van Kate Moss! Ik heb bijna alle kleuren en hoop stiekem dat ze het ooit nog zullen uitbreiden. Als je houdt van een "matte lip", zéker deze uitproberen. Deze kleur - een donker roodbruin - is voor sommige mensen misschien wat donker, maar ik vind 'm zeker workproof!



Zo, echt niet veel he? Als ik een dagje of avondje weg ga, heb ik meestal wel wat meer op zak (concealer, poeder, blush...), maar nooit echt veel. Ik besteed liever in de ochtend genoeg tijd en gebruik primer dan dat ik een hele hoop producten overal mee naartoe moet sleuren.


Wat neem jij zoal mee naar school/werk?


1 opmerking:

  1. Ik neem eigenlijk vrijwel standaard poeder, lipstick, koortslipcreme (jawel heel fijn) en parfum mee! Ik kan de handcreme van Vaseline ook aanraden! Die is echt heel fijn! Leuk blog heb je, ik volg je nu via blogspot.XX

    www.ingewm.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS