Pages

woensdag 22 januari 2014

M.A.C Viva Glam Rihanna




M.A.C-fans kennen de samenwerking tussen Rihanna en de Canadese make-upketen maar al te goed. De geliefde Riri Woo lipstick was elke keer ongelooflijk snel uitverkocht. Nu komt M.A.C met een nieuwe samenwerking onder Viva Glam: Rihanna is namelijk de nieuwe ambassadrice voor 2014 van de Viva Glam campagne. De collectie noemt Viva Glam Rihanna en is sinds 21 januari online te koop in de US, waardoor de eerste swatches ook al online beginnen komen. Ik vond er enkele op I'm a Beauty Geek


De eerste is natuurlijk de lippenstift. Ik had verwacht dat het à la Riri Woo wederom een 'retro matte' lippenstift zou worden, maar zoals je op de foto duidelijk kan zien is het een 'frost'-finish. Normaal gezien blijf ik ver uit de buurt van dit soort lippenstiften, maar deze is echt mooi! Het rood heeft een blauwe ondertoon, maar staat volgens mij ook erg veel mensen.



De sheer lipgloss ziet er ook erg mooi uit met enkele subtiele gouden glitters. Ik ben geen fan van lipgloss omdat mijn haren er zonder fout altijd in blijven plakken, maar als ik deze zie, begin ik toch weer te twijfelen...

De collectie zal vanaf februari online en in de M.A.C-winkels te koop zijn. Mijn voorspelling is dat deze wederom in 1-2-3 uitverkocht zal zijn. Snel zijn is dus de boodschap!


Ga jij voor de Viva Glam Rihanna?


xx Evelien
Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Die lipstick vind ik er echt mooi uitzien!!
    Ik ben ook niet zo'n fan van glossjes; zelfde probleem; m'n haren blijven er áltijd in hangen :p

    BeantwoordenVerwijderen

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS