Pages

vrijdag 30 mei 2014

Summertime is here!: H&M Body Splash

Ik doe ondertussen al een tijdje met mijn favoriete parfums 'J'adore' van Dior en 'Coco Chanel' van (jawel) Chanel en vond dat het hoog tijd werd voor een fris geurtje deze zomer dat niet overweldigend is bij warme temperaturen. 

Een body splash had ik nog nooit geprobeerd, maar leek perfect te voldoen aan mijn eisen. Het is een soort parfum, maar veel wateriger en het vervliegt ook sneller. Door de waterige consistentie voelt het ook nog eens verfrissend aan! Een ander voordeel is dat het geen vlekken op je kleren geeft, zoals je dat bij parfum (vanwege o.a. de alcohol) wel eens kan voorhebben. Dat komt natuurlijk mooi uit, want ik hou van mijn zomerkleren! Kleedjes, rokjes, topjes... Body splashes zijn over het algemeen ook wat goedkoper dan parfum. Laat dus maar komen, die body splashes!


En toen kwam ik in een H&M-winkel deze heerlijke geur tegen! De Morrocan Jasmine Body Splash had me meteen te pakken van de eerste snuif. Het is een lekkere bloemige, frisse geur die me een instant feel-good gevoel geeft. Ik had deze body splash op mijn kleren gespoten en me daarna omgekleed. Toen ik terug de kamer inkwam verscheen er ogenblikkelijk een glimlach op mijn gezicht. Dit geurtje is dus voor mij een absolute topper!

De verpakking doet het bij mij ook goed: een leuk bolletje met een kleur die aan een zwembad doet denken. Ook de verstuiver doet wat hij moet doen!

Als je dus nog eens een H&M binnenwandelt en je ziet deze staan: give it a snif en meenemen die handel!



3,95 € voor 200 ml bij H&M


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS