Pages

donderdag 29 mei 2014

Goedkoopste antirimpelcrème als beste uit de test!

De Belgische lezeressen en beauty-fans hebben wellicht de titel al voorbij zien komen, maar toen ik het volgende artikel las, kon ik het gewoon niet laten om met jullie te delen:

------------------------------

Goedkoopste antirimpelcrème werkt het best



Een dure gezichtscrème is daarom niet de beste. Integendeel: uit onderzoek van Test-Aankoop blijkt dat de Cien Anti-Wrinkle Day Cream Q10 uit Lidl écht goed werkt. En het kost 2,29 euro voor een flacon van 50 ml.
Test-Aankoop vroeg aan 995 vrouwen tussen de 31 en 70 jaar om gedurende een maand vijftien verschillende gezichtscrèmes uit te testen. De proefpersonen moesten op de ene helft van hun gezicht antirimpelcrème aanbrengen, op de andere helft een gewone dagcrème.
Voor en na de studie controleerden de onderzoekers de diepte van de rimpels rond de ogen van het testpubliek. Deze analyse toont aan dat de goedkoopste antirimpelcrème van Lidl het beste resultaat gaf. Dat is de Anti-Wrinkle Day Cream Q10. Ook Eucerin Hyaluron-Filler zorgt voor een frisse uitstraling. Maar de crème, zonder allergene (geur)stoffen, is met 29,38 euro voor 50 ml wel een pak duurder dan die uit de budgetvriendelijke supermarktketen.
Bron: standaard.be

------------------------------

Jammer genoeg staat er geen verdere verwijzing naar de details van het onderzoek om het van naderbij te bekijken. Want als er iets is dat ik uit mijn universitaire studies geleerd heb, dan is het dat zo'n artikels steeds met argusogen moeten bekeken worden en je je kritische blik niet mag verliezen. 

Wat ik zeker wél onthou uit dit artikel is dat je het steeds belangrijk blijft om producten te blijven vergelijken. En dat moet nu net één van de dingen zijn die ik graag doe! Blijf dus zeker volgen via Bloglovin !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS